Akşam 9 siralarında film izlerken aniden başlayan kalp sancısı şeklinde bir sancı oluştu o kadar şiddetliydi ki ağlatacak derecede bir süre gecmesi icin hava almayi vs bekledik geçmedi gittikçe batma gibi sıkışma gibi olan his arttti acile gittik ekg cekildi iki kez nabiz ölcümu vs yapildi hersey normal ayni zman da 5 aylik da hamileyim ilaca dair bir mudaheleleri de olmadi soģuk durmasi da olabileceği soylendi ama dayanamiyorum saatlerdir her nefes alışimda hareketimde daha da kötü oluyor başina gelen var mi boyle bir durum yada bilgi sahibi olan biri me yapsam sol gögsumde kalp sancisina benzeyen ağrım diner dayanamıyorumm😪