Shewolf41 Bizimki 38+2 iken ters dönen bir bebiş ondan dolayı sezeryan olarak çıktım şuan çok iyiyiz allah kurtarsın sizleride 🌸🌸🌸
Nisa1Aras2Seyhan Shewolf41 inşallah çok hayırlı akıllı.bi evlat olur geçmiş olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah,,