Dilek_erduann Kizlar doğum yapalı bir ay oldu normal doğum yaptım sanırım dikişlerim açıldı et parçası gibi bişe görünüyor içinde de beyaz beyaz ipler var uçları düğümlü gibi ve sızlıyo emin olamadım çok korkuyorum
Dilek_erduann Kiki-riki İlk hafta gitmiştim herşey yolunda demişti tekrar gitmedim iki gündür sızlıyor anlam veremedim
Mavi_bulut Dilek_erduann benim de acıyordu dün baktım delik gibi bir şey var sanırım dikişim attı ben de yarın gideceğim …siz ne yaptınız ?