B-33 Merhaba kızlar yumurtlamamın 7. Günündeyim kasıklarımda ara ara ağrılar oluyor çok çok hafif mide bulantısı var bide vajinanın iç tarafında batma gibi kaşıntı gibi bişeyler oluyor sizce bunlar gebelik belirtisi mi??
Busra2013 B-33 ben gebelik belirtisi yssamsdim ssdece hamilelikten haberim yoken birden basim dondu gozlerim karardi icim bulandi 5 dk sonra gecti
Duy_gu B-33 bende adetten sonra kasık ağrılarım olmıstı 10 gün gecikti gakşba adet olcam dedim ama hamileymişim adetin geçerse kan ver canm
123456_ Busra2013 göğüs ağrınız oldu mu peki benim her adet öncesi ağırırdı şuan hiç bişi yok ağrı falan yok 2 gün var adetime
Busra2013 123456_ benimde agrirdi adeten once hala agriyor sisiyor sut giriyor yavastan 17+3 ama hals agriyor 😂