karadenzz_ozgee İyi geceler kızlar eşimle aramda kan uyuşmazlığı var ilk hamileliğimde 28 haftada iğne olmama gerek duymadı doktorum şimdi ikinci hamileliğimde bu testi istedi yaptırdım ABO+ RH TAYINI NEGATİF diyo iğne olmama gerek var mı
Htcnaz karadenzz_ozgee İlk hamileşiğinizde neden gerek duymadı farz edin son dakikaya kadar testiniz negatif gelse bile pozitif olduğunu o zaman bebek etkilenmiş olacaktı veya bir kanamanız olduğunu düşünün nasıl alıcaktı o vebali iğneyi vurulma dediğinde o zaman bile vurulmanız gerekti ve ve suanda 2nciye hamilesiniz tabiki vurulmanız gerek çoğunlukla 2.3.4 gibi hamileliklerde biraz daha riskleri oluşuyor bu gibi sıkıntılarında iğneyi mecbur vuruyorlar doğumdan sonrq bebeğinizin kan grubu neydi peki
Minikbebelak karadenzz_ozgee bizde de kan uyuşmazlığı var testim negatif çıktı ama doktorum her iki doktorum da mutlaka 28. Haftada iğne olmamı söyledi…😊
karadenzz_ozgee Htcnaz ilk hamileliğimde 28 hafta da indirek coombs testi yapıldı ve sonuca göre olmama gerek yok dedi bebeğimın kanı pozitif zaten doğduktan sonra yaptılar 72 saat içinde
123_Ayse karadenzz_ozgee Gebeliğimizde kan uyuşmazlığındam dolayı sorun yaşadınız mı benim sürekli kanama alamlarım oluşuyor sebebi ne bilinmiyor tabiki
Htcnaz karadenzz_ozgee peki geçmiş olsun benimde uyusmazlığım var da ondan size cvp vermek istedim rabbim sağğlıkla gelsin bebişiniz
karadenzz_ozgee 123_Ayse Yok olmadı bi ikinci hamileliğinin ilk zamanları Kanamam vardı oda progestan kullandım geçti