Minik_fasulye Merhabalar kızlar Van bölge hastanesinde sezeryan olan var mı? Genelde vajinal Doğum yapılıyormuş ben sezeryan istiyorum daha doktorumla konuşmadım bu konuyu? İsteğe göre mi yapılıyor bilgisi olan var mı?
Minnak-kalbim Minik_fasulye devlet hastahanesi ve eğitim araştırma hastahanesi sezeryan isteğe bağlı yapmıyorlar maalesef Türkiye geneli öyle yada özele gitceksin
anti_mateist65 Minik_fasulye nasıl sıra bulabiliyorsunuz bölge hastahanesinde ben 36 haftalık hamileyim ve hiç bulamadım sıra
Bebegimi_beklerken563421 Minik_fasulye ahtamar Hastanesi’nde 2000bin TL imiş sezeryan ve özel olarak en uygunu ahdamar hani düşünürseniz diye söylüyorum 🌹
Minik_fasulye Bebegimi_beklerken563421 tşk ederim doğumum yaklaşıyor bu aralar netleştirmem gerek. Yeşil kartlıyım acaba fiyat değişir mi
Bebegimi_beklerken563421 Minik_fasulye doğum fiyatlarında indirim olmuyor diye biliyorum sadece belirli başlı şeylerle anlaşmaları olunca %15 falan indirim oluyormuş
Bebegimi_beklerken563421 Bebegimi_beklerken563421 Minik_fasulye şayet ahtamara giderseniz Şakir beyi öneririm çok ilgili ve konuşarak ilgilenen bir doktor
Minik_fasulye Bebegimi_beklerken563421 Emircan Ertürk e gidiyorum çok memnunum kendisinden daha Doğum şeklini konuşmadık ama
Bebegimi_beklerken563421 Minik_fasulye 2 hafta önce bende gitmiştim Emircan beye gerçekten ilgili bir doktor ama şuanda randevu verilmiyor ona sanırım izinde,bende bölgede randevu bulamadığım için gitmek zorunda kaldım özele
Minik_fasulye Bebegimi_beklerken563421 evet randevu almak gerçekten çok zor evet izinde Bu hafta Erhan hocayı önerdiler ona randevu almaya çalışacam
Minik_fasulye Bebegimi_beklerken563421 33+4 benim de ☺️Sağlıkla alalım Bebişlerimizi kucağımıza 🥰 Akdamar da mı Doğum yapacaksınız
Minik_fasulye anti_mateist65 çok erken gidiyorum hastaneye zor oluyor Pandemiden dolayı hastanede çok vakit geçirmek istemiyorum ama başka seçenek yok 🤷🏻♀️
Minnak-kalbim Minik_fasulye vanda zaten doktora sıra bulmak çok zor maalesef tabi durumun varsa özele gitmek daha mantıklı ama eğitim araştırma da kadın doğum doktorlarının özeli de var öyle de edebilrsin
Minik_fasulye Minnak-kalbim özeller bizi maddi olarak aşıyor maalesef ☹️ Bakalım artık bu aralar netleştirecem