asli_gulkaya Kızımız için Selen ismini düşünüyoruz ama cevremdekiler yorumları üzüyor kötü mü anlamı da güzel aslında müjde bolluk bereket demek sizin yorumlarınız neler hanımlar
Ozlemfde asli_gulkaya bence gayet hoş bir isim. Söylenişi de hoş, anlamı da güzelmiş. Beğenmeyenler neden beğenmediklerini söylüyorlar mı? bence umursamayın, beğenmediklerini söylemeleri fazla nezaketsiz esas.
asli_gulkaya Ozlemfde çok haklısınız bu süreçte bu insanlar neden böyle yorum yapar anlamıyorum hiç çok teşekkür ediyorum
Ozlemfde asli_gulkaya genelde en yakınlarınız daha güzel şeyler söylerler. Sadece onlarla fikir alışverişinde bulunun. Her insan iyiniyetli değil ;)