Pinaryyim Saadetdgn tabiki gebe kalmadan önce başlansa daha iyi olur ama gebeliktede 12.haftaya kadar kullandırtıyor bütün doktorlar.
PnarOuzKahveci Saadetdgn ikinci hamileliğim hamile planlamadan 2 ay önce başladım sonra dokto bıraktırıyor. Kesinlikle kullanılması gerektiğini düşünüyorum
Birsen11 Evet aslinda gebelikten önce baslatiyolarmis bende 12.haftaya kadar kullandim folik asit vucutta depolanmayan bisy oldugu icin bebek beyin gelisimine faydasi varmis kullanmalisin bence bi zararini gormedim yan etkisi fln olmadi bana
Pinaryyim Saadetdgn doktorun takviye ilac verdiginde braktırıyor ztn canım. 12 haftadada oluyor genelde