BaLLikom44 o zaman bebek iyise sorun yok ben cok zayif oldugum ixin alinca mutlu oluyorum😂
BaLLikom44 iyi valla az almşsn kilolu değilmişsin sonuçta. İnşallah böyle devam edersin :)))
lentil inşallah teşekkür ederim sizde inşallah istediğimiz kilo aralığında alırsınız:)))
BaLLikom44 uygulamadan baktm 2.5 kilo almisim
BaLLikom44 Ben de 6 kilo aldım
Busra2013 bende öyle haftamızda kiloda aynı 🥲 60tım 65 oldum 85 el doğuma gidicem glb 😄
Ece003
Ece003 ben zayiftim kilo aldigima seviniom insallah dahads alirim😂
BaLLikom44 19 haftalığım 6 kilo aldım