Tucee28- benm giti vala kalmadı gobegm bnyem zayıf die olabilir snde yuksek bel ic camasırı git düsük oldmu gobek yate cıkar yüksek bel al bide skı al korseye felan gerek yok zamanla toparlanacagı varsa toparlanır cnm korseyle iç dikişe zarar verme bencee