Bedihauslu 35+6 sabha banada aynısı oldu doktoruma yazdim sabah kontrolümüz vardı zaten duruma göre sezeryana aliriz dedi ki zaten 18 ekimde sezeryan günümdü ihmal etmeyin bence ben ilk oğlumda aynısını yaşadım 40. Haftada suyum sinirin altında cikti 1 hafta serum yedim 41 haftalik sezeryana alindim