Zelihabalci Ben 4kere hastaneye gittim bi doktor diyo 1santim açılma yatış diyo sonra diyeri geliyo 3 santim diyo sonra başka doktor geliyo acılman yok diyo neden yatış yapmışlar diyo bende enson beni sezaryan yapın dedim eşimde istedi ama devlet hiç bir şekilde anne ve bebekte sorun olmadığı sürece yapmıyo ve birazda bende normal doğumdan çok korktum hastanede yatarken kadınların bağırması doktorların hastalara bagırması oyüzden sezaryan dahamı iyi acaba
deletedmom351 Zelihabalci Ben sezaryen oldum sonrası gerçekten zor geçiyor daha geç toparlanıyorsun normalde daha hızlı toparlanıyorsun canım her şekilde normal doğum daha iyi aslında kendini korkutma bence