Mehfam10 Yaklaşık 1 saattir aralıklarla belime sancı giriyor ve kasıklarıma yayılıyor sancı geçtiği zaman sanki hiçbirsey olmamış gibi oluyor 1 anda giriyor ve bebeğim kasılıyor doğum sancısı mı