Akrepbebek BurcuArslan benim de gün boyu böyleydi canım.gece düzene girdi sancılar. Takip et bide senin suyun gelmiş kesinlikle yarın doğum için yatış verirler sana . Yada sezeryana alirlar
BurcuArslan Akrepbebek 18 Ekim sabah 8 30 diye ameliyathane aradi doktorum gecen hafta cuma oradaydım yarın sabah gene gidiyorum
BurcuArslan Akrepbebek bende nolur normal diye hazırladım herseyimi zaten eşim gideceğim hastanede çocuk pediatrisi yalnız olmucagim için korkmuyorum dogum derseler ararız birini getirir çantaları artık
Akrepbebek BurcuArslan iyi o zaman canım. Rabbim sağlıklı hayırlı doğumlar nasip etsin hepimize ins .Senin sancılar ne alemde ? Benim kesildi sancılar