Kebire
Kızlar protein kaçağım var sisliğim çok oluyor
normal doğuma 9 gün var nst de sancım yok tansiyonum normal benim korkum protein kaçağı bebeğe zarar veriyormuş o yüzden hemen sezeryana alıyorlarmış falan ama benim doktorum tansiyonum ve nst mın normal olduğunu bu yüzden bir problem olmayacağını söyledi ama yine de korkuyorum basına böyle bir şey gelen varmı birde ozele gittim kontrol içim kafam rahat etsin ıye doktor kendimi çok kastıgım için normal doğum yapamayacağımı söyledi doğumu devlette yapcam sizce nasıl bir yol izlemeliyim