glcn8090szr ben 40+3 de normal doğum yaptım son kontrole gittiğimde doktorum 41 e kadar kendiliğinden gelmezse suni sancı verip başlatıcaz demişti o gün alttanda kontrol etti gecesine sancım başladı hastaneye gittim doğum odasına aldılar hemen yarım saatte 1 gelip açılmamı kontrol ettiler gittiğimde 4 cm açıklığım vardı 3 saat sonra doğumum oldu 8 cm açılmayla doğum yaptım 4 5 dikişim oldu beni bi tek dikişler zorladı oda hayatımda hiç dikişim olmadı hiç bi yerimde biraz acıyor oturmakta zorluk çekiyorsun ama bi süre sonra geçiyor 😊