Plnmnl gayet normal bu ilerleyen zamanlardada böyle 8 aylığız bazen hiç hareket yok gece oluyor bazen bir tekme bazense aşırı hareketli doktorum artık bebeğinin içerdi uyuduğunu unutma demişti uyur uyanır o demişti hiç hareket hisetmemen uzun süre o zaman endişelenmelisiniz bence ama bu durumlar normal yani