ebru23 sıyırma işlemi ne oluyor. Benim doktorum cuma 40+5 ye gel dedi, yarın sabah gitmiyim dedim bende sancım yok diye, acaba sıyırma yapacağı için mi çağırdı. Çünkü pzar günü 41 olacam ve suni ile başlatırız dedi hiç açılma olmasa bile. O kadar kafam karışık ki, beklesem mi, beklemesem mi, bir haftadır 2 güne bir gittim doktora hep aynı, açılma yok, sancı yok, belirti yok, doktorda bişi demiyor, pazara kadar bekleyecez dedi o kadar, bebek şükür iyi, bu son günlerin psikolojisi çok ağır 😔