Nefesimm sirke bana yaramadı canm herkesde işe yaramıyo ona dikkat et bende daha kötü oldu şişti tahriş gibi oldu cunku ph değerini bozuyo travazol kremle düzeldim ben sirke daha da beter yapti kaşıntıdan gece uyuyamıyodum sirke yüzünden ve sirkenin iyi gelmediğini söyleyende cok insan var dikkatli kullan derim