Benim de
Zzeynep1 benimde aynı şekilde 36 4 te geldi bende panik oldum ilk gün gitmedim yattım
ikinci gün ne olur ne olmaz diye gittim pişman oldum boşu boşuna çatı muayenesi oldum ve canım yandı
ağrın sancın kanaman vs olursa gelirsin dedi gönderdi üzerinden bir hafta geçti herşey normal ☺️ Ağrın sancın yoksa bebek haraketlerinide hissediyorsan panik yapma