Ersibneh Beta kan tahlili yaptırdım sağlık ocağından doktor bana bir gün sonra çıkar sonuç dedi iki gün geçti hala göremiyorum e nabızdan böyle bi sıkımtı yaşayan var mı
Ceysii01 Ersibneh bende ayni sekilde göremedim sisteme girmiyolar hemen 1 hafta sonra görebildim e nabizda
Lila_- Ersibneh Hangi şehir hangi sağlık ocağı canım ben sağlık ocağında tahlil verdiğimde internet sitesinden bakıyorum ama her yerin farklı oluyor
Elalayla Ersibneh aynı gün bile çıkıyor takip nosu ile labim den bakılıyor sanırım şimd kaldırmışlar ama beklemeye gerek yok yarın gidip dr sorun
Ersibneh Lila_- evet doğru Google’dan baktım şimdi de onu da vermediler neyse yarın olmadı eşim gider teşekkürler bu arada
Sedacannn Ersibneh onların tahlilleri e nabızdan çıkmıyor size bir şifre veriyor farklı sistemden giriş yapıp kontrol ediyorsunuz