Benimbebegim yok kendi tercihim benim☺️ Önemli olan onun sağlıkla gelmesi. Şu an hiç korkum yok sezeryanden, ne sonda ne iğne ne dikişler hepsi anlık yaşanacak şeyler. Sadece heyecanlı ve duyguluyum. Tek dileğim kucağımıza versinler ve evimize onunla dönebilelim. 🙏🏻🙏🏻🙏🏻