Arkadaşlar kusura bakmayın öncelikle ama bazen bebeğim çok hareketleniyor ve her hareketini karnım dışında popomda da hissediyorum sanki orda damarım atıyor yada gaz çıkartıcam gibi bir his bu normal mi inşallah anlatabildim linclemeyin garip geldiği için soruyorum 🙈