Doğum yapalı 23 gün oldu. Biri içeride biri dışarıda olmak üzere 2 dikişim var, bugün biri düştü hangisi olduğunu anlamak için bakmak istedim, içerdekiymiş, dışarıdaki olduğu gibi duruyordu. Bu zamana kadar hiç cesaret edip dikişlerime bakmamıştım korkarım diye. Ve kızlar aşırı genişlemiş ve dudakları sarkmış bir vajinayla karşı karşıya kaldım o anın şokunu anlatamam 😕 asla böyle beklemiyodum belki henüz toparlanması için zaman var 23 gün oldu sadece ama gerçekten çok canım sıkıldı. Normal doğum yapan veya konuyla ilgili bilgisi olan annelerim biraz bilgilendirir misiniz ?🙏🏻