Seyma3131 ben de kasım sonu Aralık başında doğum yapacağım. Ne alacağıma Çok kararsız kaldım. 5 adet uzun kollu zıbın 3 adet kısa kollu ve askılı badi , 3 aylık tulum ve bir kaç alt üst takım ,3-6 ay alt ve sweat ,uyku tulumu, çorap , müslin bez, ter beZi aldım. Unuttuklarım da olabilir😉