Selam anneler 😍 27.haftada bebeğin her gün en az 5 dakıka hıçkırması normalmidir. Genelde Son haftalarda akcigerlern gelişmesi ve solunuma hazırlık evreleri oldugundan olur diye biliyorum. Erkenden olması bi sorun mu acaba. Kontrolüme daha bi hafta var. Bilgisi olan varsa paylaşablrmi 😊