Bungun kontrole gittim 35 + 1 haftaligim nst ye girdim sancim çıkmış 🤷♀️ doktora gosterdigimde seni eve yolayamam git bidaha nst cekil yine çıkarsa yatis yapılıp ilaçlarla sancıyı durdurmamiz lazim dedi ilk gebeligim oldugundan o kadar korktum ki anlatamam hatta 2. Nst cekilirken ağlamıştım allahim nolur sanci çıkmasın diye allahtan çıkmadı 1 hafta yatis verdi 🙈🙈🙈