Öncelikle merhaba hanımlar çok şükür ki buraya doğum hikayemi yazmak nasip oldu, hamileliğim boyunca sürekli doğum hikayeleri okurdum ama herzmn normal doğum hikayesi okurdum çünkü hiç sezeryan düşünmüyordum herzmn bende normal doğurucam derdim ve hiç normal doğumdan korkum yoktu neyse gelelim doğum hikayeme 😍 23 Eylül doktor kontrolüm vardı artık doğmuyordu kızım doktorum kontrolde suyumun biraz azaldığını syledi ve benim hiç sancım yoktu alttan muayene ettiğinde 2 cm açıklığım vardı bebeği uyaralım hafta sonu doğur dedi tamam dedim tabi uyarma çok canımı yaktı ki çatı muayenesinde hiç ağrı hissetmedim uyarınca birden sancılarım gelmeye başladı snra nstye girdim 45lerde sancım vardı doktorum eve git hafta sonuna doğurursun dedi doğuramazsan pazartesi hazırlıklı gel suniyle başlatalım dedi eve geldim sancılarım hala var ama çok şiddetli değil ve sadece o gün sancım oldu sabahına tekrar sancım gitti bu arada 39 haftalığım ama sancım hiç olmuyo ne sancı ne kasılma hiçbi belirtim yoktu kontrolden snra nişanım da gelmişti kesin doğururm dedim ve pazartesiye kadar sancısız geçirdim yine🥴pazartesi hazırlıklı gittik doktora doktor muayene etti ve suyun hiç kalmamış dedi acil sezeryana almamız lazım dedi ama benim hiç suyum gelmedi dedim bebeğin eşi su üretmemiş olan suda büyük ihtimalle idrarla çıkmıştır sen fark etmemişsindir dedi ben çok üzüldüm çünkü hiç sezeryan istemiyordum neyse biz konuşup eşimle öyle kararımızı gelip söyleriz dedik içimize sinmedi ayreten 3 hastaneye daha gittik 4 doktorda suyun bitmiş sezeryana almamız lazım dediler hepsi öyle syleyince tekrar kendi doktoruma geldim ve tamam kabul ediyoruz dedim yatışı yaptık ben üstümü giydim odada bekledim tabi o ara gülüyorum ne ağrı var ne bişey daha farkında değilim hemşireler geldi ameliyathaneye iniyoruz dediler orda fark ettim ve bi korku başladı ağlamaya başladım ve titriyodum korkudan neyse ebeler beni sakinleştirmeye çalıştı sonra anestezi doktoru geldi sırtımdan iğne yaptı ve artık yavaş yavaş uyumaya başladım tüm hazırlıklar yapıldı ve doktorum geldi gelmesiyle kızımın çıkması 3, 4dk sürdü o kdr güzeldiki ağlamaya başladım onu görünce bunu benmi yaptım hocam bu çok güzel hocam bu çok küçük diye bağırmaya başladım 😂 verin kucağıma öpücem dedim ebe temizledi sonra getirdi öptüm kokladım o kadar güzel kokuyo o kdr sıcak ki tarif edilemez bişey 🥺sonra karnına fln 2 kişi bastırmaya başladı hissediyorum çekiştirmeleri ama ağrımıyo ve başım acayip derecede ağrımaya başladı ama öyle bi ağrı yok miğdem bulanmaya başladı hocam iyi değilim dedim ve o an bayılttılar hemen gözümü açtığımda ameliyat bitmişti sedyeye aldılar kızımı kucağıma verdiler ve odamıza çıktık karnıma kum torbası koydular snra ebeler den biri gelip karnıma bastırdı ama ben hiçbişey hissetmedim uyuşuktum diye bol bol su içtim sürekli kızımı emzirdim uyuşukluğum geçince gelip sondayı çıkardılar ve yürüyüş yaptırdılar ama o ilk yürüyüş berbat bişey çok zorlandım miğdem bulandı başım döndü ayakta bayılmak gibi bişey oldum 🤦♀️sonra gecesi küçük tuvaletimi yaptım gazımı çıkardım gece saatde bir kalkıp yürüyüş yaptım tek başıma ve ertesi gün daha iyiydim çıkışımızı yaptık şimdi yanımda mışıl mışıl uyuyo kurban olduğum o kdr güzel bir duygu ki rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲 rabbim kimseyi evladıyla sınamasın baya uzun oldu ama yazmak istedim herşeyi bizimde hikayemiz byle 😅♥️