Merhaba hanımlar ben 7 haftalık hamileyim 6 haftalık ilken gittiğimizde bebeği göremedik perişandım zaten aşırı yaşıyorum hamileliği koku hassasiyeti mide bulantısı ama doktor dedi bebeği göremedim normalde görmeliydik 1 hafta daha bekleyelim tabi bem internet çukuruna düştüm her yerde boş gebelik olarak tanımlanıyor ben bekledim 1 hafta ama ömrümden ömür gitti tabi o gün o doktordan çıktım başka doktora gittim oda bebeği görmedi. Neyse gittik biz bir hafta sonra kalbim duracak şekilde atıyordu başka doktora gittim doktor a anlattım hemen beni aldı ultrasona ve bebeği gördük minicikti ve kalbinin atışı bile görünüyordu o kadar mutlu oldum ki doktor geç döllenme olmuş dedi haftasına göre küçük ama kesem gayet sağlıklıymış çok yorucu haftanın sonunda müthiş bir dönüş oldu. Birde başladığından beri hafif renkte kahve rengi akıntım var ilaç kullanıyorum folik asit var birde mide bulantısı için gece ilaç içiyorum sabah kalkamıyorum gözümü açamıyorum sizce ilaçlardan mı oluyor.