Yzaman bizim için kolaylıkla oldu tv de aren görmüştüm sonra eşim Armin i girdi aren bakarken arkında karar kıldık 1.ayımızda şimdi 4.5ayligz 😊 ismimde fatma var annemizinde adi Fatma , Sevdane bizde kızımıza Armin koyduk , ollsun daha zamam var gonlunuzce bir sey cikacaktir karsiniza😊