Hepinize çok teşekkür ederim.
bende sizin sayenizde tok gittim iyi ki de öyle gitmişim artık açlığa dayanamıyorum 😉
özelde yaptırdım bende 100 lira ödedim. Her hastanede değişiyor demek ki. Ama 800 lira yazmış bir arkadaş onlarda bayağı abartmışlar yani nedir 800 😵🙄15 dk kadar beklettiler bir de herhangi bir yan etkisi olurmu olmaz mı diye.
Tekrar çok teşekkür ederim 🌸💕