Kubrasubasi 23 haftalık hamileyim suyum fazla olduğu için rahmi geriyor muş eğer açılma olursa Allah korusun erken doğum olabilir kanama da olmuştu öncesinde şu an ilaç kullanıyorum ama çok korkuyorum. İlk hamileliğimde de suyum fazlaydı ama böyle değildi😢😢
Dilekcnkn Kubrasubasi Benimde 22 haftada detaylıda su fazlalığım çıktı şeker yaptım normal şu an 37+4 haftalığım sadece karın ağrısı ve sertleşme oldu doktor su fazlalığından dedi oluyor bu ağrıların.