Kafam 8.ayımın ılk gunu premsesimle 🧚♀️❤ doktor ablamıza gitcez ne muaynesi yapar bilgisi olan var mı ?
Kafam Mrvweeeeee daha hiç konuşmadık canım dogum hakkında nasıl muayne ederde karar verir buna onu merak ettim
Mrvweeeeee Kafam anladim bi sorun yoksa gebeliginde normaldr 40 haftayada cok oldugu icin bsey ypmiyolar normal herzamnki gbi olur muane