korkmazkevser Kizlar 20 haftalık hamileyim asi olucam covid aşısı sizce hangisini olmalıyım bana acil dönüş yapar mısınız
Aley01 Biontech öneririm canım sinovac olursan 3.doz muhakkak biontech olması gerek biontech ol kurtul işte :)