Merhaba annişler 22 haftalık hamilryim nasipse kızım olacak ben kızımızın adı Şimal🌸 olsun dedim eşimde bugüne kadar tepkisizdi bugün annesi adımı koyun deyince o da bi anda kızımızın adı Ela🌸 olacak dedi bende ne alaka dedim ama bi yandan da hoşuma gitti çünkü kaynanamın adını koyma taraftarı değildim pek hani biraz eski we uzun isim 🙈Elif&Ahmet isimlerimizin birleşimi dedi kızımızda Ela olsun dedi bende bişey demedim daha ama hoşuma gitmedi değil düşüncesi falan Size sormak istedim Şimal mi Ela mı sizce ??🥳🥳yorum annişler