Hmeyracmgz1 sezaryen olacaksa özellikle gecelik koymanızı tavsiye ederim. Doktor kontrolünde rahat oluyomuş, dikişler açısından. Kendiniz için 2-3 adet pijama takımı (gecelik), hasta bezi (külodu), yüksek bel iç çamaşırı, kalın çorap, hırka ya da sabahlık, terlik, havlu, ıslak mendil, kişisel bakım ürünleri. Bebiş için de ıslak mendil, bez, pişik kremi, 1 kalın, 1 ince battaniye, 2-3 takım kıyafet (zıbın, eldiven, şapka), bi de hemşireye verilecek 10lu ya da 5li hastane çıkışı. Sezaryen olucaksa 2 gün kalınıyomuş. O yüzden 2-3 takım isteniyo ☺️