Fatnur38 sana tavsiyem kesinlikle adet gecikmeni beklemek hayal kırıklığına uğramamannin, belki hamilesin erken diye çıkmayacak belki değilsin diye üzeleceksin. Her kadın ve gebelik farklıdır belittilerin gebeliğe yakın bende bildiğin adet olmadan önceki ağrılarım birebir , aklımdan geçirmedim 1 hafta gecti hala ha bugün olucam ha yarın diyordum tamamen öylesine oldum ve hamike olduğumı öğrendim yani herkesin bir değil sakin ol zor biliyorum ama adetin gecmesine bekle inşallah nasip olur canım