Deletedmom_9 umudumvar2 ben de adet olunca transfer olcam yaklaşık 1 ay falan var sizin ne kadar süre sonra:)
umudumvar2 Deletedmom_9 merhaba geç gördüm yorumu benimki de bir ay sonra ikinci adette dedi doktor birinci adeti oldum 2.yi bekliyorum
umudumvar2 Oznurcakir canım selam ,adeti bekliyorm ilk adeti oldum ikinci adette başlanacak dedi doktor.Sen nasılsın inşallah pozitif olur sonucun ne zaman test yapacaksın 😍😍
Oznurcakir umudumvar2 hadi hayırlı olsun inşallah güzel geçer herşey . Valla cuma günü test günüm heyecan çok ☺️