7 haftalık hamileyim. Bugün kontrol için gittim kendi doktorum yoktu. Başka bir doktora muayene oldum doktor bebeğin görünmediğini söyledi. Pazartesi tekrar gelmemi boş gebelik veya gelişim geriliği gibi şeylerin olabileceğini söyledi. O kadar moralim bozuldu ki bir anne adayına söylememesi gerektiği bir şekilde söyledi bunları :( böyle bir şey yaşayan var mi gerçekten boş gebelik midir :( ))