Emirasaf-annesi 24+3 dişim çok ağrıyor ne yapabilirim doktora gidiyorum ama bişey yapmıyorlar maalesef
Rojbin27 Emirasaf-annesi benimde 25 haftalık da dış ağrım oluyordu hamilelik den dolayı kanama oldu ağrı kesici içiyordum her sabah akşam sirke yapıyordum çok şükür iyi oldu biraz bazen agrıyor ama eskisi gibi değil