Fatmakocer ben yaptırdım, biraz stresli oluyor tabi ki sonuçlar çıkana kadar hep bir heyecanlı bekleyiş. Ama benim ense kalınlığı biraz fazla çıkmıştı mesela, çok şükür kan değeriyle birleşince risksiz çıktı. Test yaptırmasam doktor muayenede söyleseydi ense kalınlığı fazla diye içim içimi yerdi