Merhaba hanımlar, ben 19 haftalık hamileyim ve bugün aşı yaptırdım.Yurtdisinda yaşıyorum.Moderna aşısı yapıldı bana.Acikcasi korkuyorum bebeğime bir şey olur mu diye 😔.Acaba daha önce moderna yaptıran birilerini duydunuz mu? Herhangi bir yan etkisi olmuş mu?