Kykcirem Kızçeler 36.haftamdayım rezene, ıhlamur, kekik çayları içebilir miyim sütüm gelmesi için acaba? Doktoruma sormayı unuttum. Siz içiyor musunuz?
Kumru_ Kykcirem Hemileyken gerek yok bence🤷 Şahsi fikrim sütü çok kafaya takmayın. Çok araştırınca çok düşününce sonuç olumsuz oluyor nedense. Emzirince süt geliyor zaten Allah’ın izniyle. Bol su içip sık sık emzirince bollca sürünüz olur zaten 🌿
angime Kykcirem hayır doğurmadan evvel böyle şeyler sakın içmeyin. Erken doğumu tetikler. Doğurunca zaten sütünüz gelecek ve o gğn içeceksiniz ne gerekiyorsa
Figenny Kekik çayı içilmemeli diye biliyorum. Ihlamur içilebilir. Süt olması için bol su , meyve suyu…