zgeKonaolueker Hamileliğimin başından beri yaşadığım sıkıntılar sonunda ve doktorum da sezeryancı bu arada o sebeple alelacele ona karar verdik tarih aldık ve çıktık 🤷🏼♀️ herşey çok ani gelişti 38+3 39 bile olmuyo sıkıntı olurmu diye düşünmeye başladım şimdi de 🙄 Bi doğursam da raht etsem artık 🤭
Duygue zgeKonaolueker bende dua ediyorum sağlıklı bi sekilde bian önce doğsun ya keske bizim doktorda acele etse alsa 👼🏻
SerapTadelenTtnc zgeKonaolueker aslında ilk bebeğiniz olduğu için 39 da yapsa daha iyi olurdu benim şimdi ikinci gebeliğim 38+5 te sezeryan olacağım hakkınızda hayırlısı olsun sağ Salim kucağınıza alın inş
zgeKonaolueker Deletedmom57 36 bitti plesentamda yaşlanma var böbreklerimin ikisinde de genişleme vs vs . Tabi bunlar hep bi bahane gibi işte ben bir düşük yaptım bu 2. Hamileliğim ve riske atmak istemedim hayırlısı olsun dedim ve buna karar verdim 🤷🏼♀️
zgeKonaolueker Duygue ☺️☺️ valla birden muayene oldum aslında çatı muayenesi olacaktım ama doktorum erkek ve kendisi yapcaktı açıkcası o an vazgeçtim 🤭 Doğumumu o yapacaktı tabi ama şu alttan muayene olayları beni çok zorluyodu bi kaç defa oldum 🤷🏼♀️