Aminee32 31 haftalık gebeyim fakat oturamıyorum o kemigim öyle ağrıyor kii hiç böyle bişey yoktu yeni yeni olmaya başladı tam kuyruk sokumi derler ya orasi acayip ağrıyorr :((
vuslat_ekimde Aminee32 benimde öyleydi sürekli yattığım için ya da tam oturamadığım için ama sonra ayaklanınca geçti
emrbalayse Aminee32 bilemiyorum neden olduğunu ama benim de yanlarımdaki kemiklerime baskı yapmaya başladı leğen kemiği denir ya oralar ağrıyor. Bence bebeğin pozisyonundan dolayı nereye baskı yapıyorsa orası ağrıyor olabilir. Yorumum bu ben de bazen endişeleniyorum
Fhatice Aminee32 Bende sizinle aynı haftadayım ve aynı şikayet bende de vardı artık sırt ağrılarımdan ağlamaya başlamıştım. Doktoruma söyledi magnezyum kalsiyum içeren bi vitamin verdi valla baya rahatlattı beni
Aminee32 Fhatice bende kullanıyorum magnzeyum ama bu bildiign kemik ağrısi iki popoyu tam ayiran yer aşırı ağrıyo :(
Fhatice Aminee32 Doktorum bana sürekli pozisyon değiştir aynı pozisyonda kalma demişti biraz otur biraz yat biraz yürü gibi