Sdadmrbas Kızlar 6 ekim çarşamba şoka ağız bezi ter bezi müslin bez bebek yastığı nevresimi falan geliyor kaçırmayın çok uygun 🤗
Asyaveannesi36 Sdadmrbas ay evet bende bugün gördüm çok minnoş oyuncaklar da geliyor hemde baya uygun frise pricanın
Sdadmrbas Sogancik evet ya bende almadım bikaç eksik bırakmıştım iyiki de almamışım markette 5 dakka uzaklıkta sabah 9 da ordayım 🥰🥰
Sdadmrbas Gizemin-minnakI bimden almıştı eşim boyutu ve kumaşı gayet güzeldi yıkadım bozulmadı şoku ilk defa denicem. Kötü çıkarsa koltuğa yatırmaya örtü bile olur bence
Slvmslu Gizemin-minnakI Benn aldım öyle çok büyük değil ve baya ince ama kullanılabilir.Bimin müslin örtüsü çok güzeldi büyük ve o kadar kaliteliydi ki
Gizemin-minnakI @Sdadmrbas bim güzel getiriyor evet 😊 bende alıcam yine de . Aynen yatağına falan geçirdim en kötü
Busrabaksii Şok marketin uygulamasını indirin hanımlar çoğu ürün uygulamada da oluyor ben kapıda bekleyip marketleri gezmek yerine eve sipariş veriyorum 😍
Sdadmrbas Melekss44 ya ben wee aldım diye büyük biberon almıcam ama mutlaka alırdım eğer almamış olsaydım sonuçta cam ne kadar kötü olur diye düşünmedim değil
Gizemin-minnakI @Slvmslu evet BİM’e gelen ürünler çok kaliteli oluyor zaten . Şok öyle olmuyor o yüzden emin olamadım . Yine de alırım. 😂