Bizdede vardı çift taraflı iki tane kalptede parlaklık var dediler ama çok şükür sağlıklı doğdu sizinde öyle olacağını düşünüyorum. Kendi doktorum gelişim döneminde oldukları için beyindeki damarların Toparlandığını ve perinatologların bunu kist ile karıştırabildiğini söyledi onlar mecburen önemli veya önemsiz gördükleri her şeyi söylemek zorundalar. İçiniz rahat olsun biz nıpt test te yaptırdık kaç hafta neler çektik psikolojik olarak çöktük. İşi ticarete döken nıpt testten para alan doktorlar bile varmış. Allah yardımcınız olsun umarım sağ Salim doğar kalpten inanıyorum 🙏🏻😌