demethanim Kızlar gebeyken kalıcı oje yada jel tırnak yaptıran var mı ? Ne düşünüyorsunuz bu konuda ? Akrilik değil de jel yaptiricam da var mı bı sorun bunda? Kurutucu makinenin mavi ışığı zararlı mıdır sizce?
ecemnas88 demethanim ben jel yaptırıyorum gayette memnunum çünkü hamilelikte o oje kokusu her zaman tazelemek pek hoş olmuyor bir zararını görmedim kendimce
Pelit7 demethanim Ben jelsiz gezmeyen bir insandım fakat uv ışığı bebeğe zararlı diye biliyorum tam karın bölgeme geliyor ışığın yansıması ve o ışını elden beden alıyor derimize bile sürdüğümüz güneş kremi gebelik için ayrı oluyor. O yüzden yaptırmadım 8 aydır tırnaksız geziyorum😅 ama yine de sizin tercihiniz🤷🏻♀️
demethanim Pelit7 Ya jelsiz ben de gezmiyodum uzun kullanmıyorum zaten ama kaç aydır yaptırmiyorum bunaldım bakımsız hissediyorum kendimi, çokta kilo aldım , bari tırnaklarımı yaptırayım da enerjim yükselsin ☺️💅
Pelit7 demethanim Yaa valla ben de öyleyim saçların beyazı ayrı tırnaklar ayrı kıyafetler çok daha ayrı bir özlem içerisinde ama siz bilirsiniz en iyisi doktorunuza sorun ya yine de içiniz rahat etsin bebek sonuçta bu hiç bir şeyr benzemez 🙏🏻