Gizemis benim ilk kızımda öyleydi doktor minyon bi bebek derdi 3kilo 150 gram doğdu.Hiç takmayın kafanıza sağlıklı ise kilo inanın hiç önemli değil şimdi kızım 6 yaşında çok şükür.Şimdi 2 gebeliğim 37+4 haftalığım bende.pazartesi kontrolüm vardı 3 kilo 80 gram olmuş.