AhsenAdaAda 1 ekim de 170 çıktı fakat 2. bir test istemedi Cuma günü gel dedi doktorum. Çok endişeliyim cumayı bekliyorum .
Sarikan93 [silindi] çok kötü yaa burdan sormuştum arkadaşlara ne zaman geçiyor diye ilk 3 ay sürüyormuş genelde 4 5 6 da rahatmışız sonra tekrar başlıyormuş
Sarikan93 [silindi] evet benimde saba çok oluyor genelde kusma yok sadece iki kere kustum ikiside sabahtı